Friday, November 12, 2010

keranamu....

keranamu aku gundah gulana,
keranamu menjerit bagai di gua,
keranamu peluhku mengalir bagaikan air hujan,
keranamu kujejak di tanah merah,
keranamu terhenti nafasku seketika,
keranamu ku berlari bagaikan Siti Hajar di Safa dan Marwa
keranamu ku kelilingi TPM ini untuk mencarimu,
kerana kehilanganmu hariku ini sangat menyeksa jiwa
dari pagi hingga ke petang kutunggu kepulanganmu
pulangkanlah PE TANK itu padaku..

salam untuk semua,

hari paling hectic sebab terkejar-kejar dengan semua benda.dengan meeting,dengan exhibition,dengan traffic jam dan hujan...waaa sangat menyeksa jiwa..dan paling membengangkan adalah PE TANK yang company order dihantar ditempat yang salah....waaaa.sangat bengang..dah la hari ni hari jumaat,so pakailah ala-ala perempuan sikit...berlari sana sini mencari PE TANK tu.mahu xrimas..Ya Allah tuhan saja yang tau...kerja saya hanya menerima tank itu dari penjual tapi kerja saya bertambah gara-gara salah hantar..bukan susah sangat pun...saya dah bagi direction dengan betul apalagi lah yang dia tak faham...haila...hailaa...penat tau mak nyaahhhh....

kepada penjual itu,jangan buat macam ini lagi......dari saya xtahu berapa banyak company dalam TPM ini, dah jadi tahu sekarang gara-gara mencari PE TANK punya pasal.hisshhhh.... jumpa lagi...


*post lepas geram*

No comments:

Post a Comment